Förbannade virus .....

När jag hade ätit upp morotskakan och tvättat klart så tänkte jag gå o lägga mig tidigt så jag fick sova. Sa till stordottern att när lilldottern går o lägger sig så skulle jag oxå göra det. Så fick vi virus på datorn.

Stordottern sitter på datorn o snackar via msn, helt plötsligt "skickar" en av hennes kompisar en länk o sen får datorn fnatt....jag stänger av den på direkten och bara 2 min senare så ringer tjejernas kusin o frågar om vi har problem med datorn för vi har skickat virus till honom.....*suck*  Han är ju data hacker så han lyckades åtgärda virusattak innan det sabbade datorn, men han lova komma o hjälpa hjärtat idag o fixa våran dator. TACK ...

Jag gick o la mig vid elva o vaknar tio över fem av att lilldottern är uppe o springer ...gå o lägg dig ... aha men --- men --- gå o lägg dig ...

Vår lilldotter är sömngångare nämligen...




//eVis

Kommentarer
Postat av: anne

Vad tråkigt med datorn! Ja tack det känns bra att jag klarar mattekursen. Min hårfärg har nog mest bara råkat bli sån. Tonade håret mörkblont under ett års tid men ville ha tillbaks min naturliga färg i våras då jag slingade ljusa och beiga slingor. Nu klippte jag mig ganska mycket för snart 2 v sen och nu ser väl bara håret lite friskare ut. =D

Vad lurigt med en sömngångare!



Kram på dig och trevlig helg.

Anne

ps. Jag gillar verkligen din nya blogg!

2008-11-07 @ 20:00:40
Postat av: tant t

Lova att vila i helgen ;) kram!

2008-11-08 @ 10:21:39
URL: http://tanttrapporterar.blogspot.com/
Postat av: HDR-Fotografen

En guide för att bli av med msn-viruset och andra trojaner från din dator:

http://fotografhelsingborg.blogspot.com/2008/11/guide-fr-att-f-bort-msn-viruset.html

2008-11-27 @ 10:54:19
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0