Härtat <3


 

Första natten då jag är ensam igen efter en vecka tillsammans
då kan absolut inte sova

Andra natten är jag som en klubbad säl 
trött av sömnbrist

Tredje natten är det samma visa igen
saknar din kropp bredvid mig

Fjärde natten återigen som en  klubbad säl

Femte natten oftast åker du lite senare och jag hinner få ha dig
bredvid mig en liten stund

Sjätte natten nu är du hemma ännu längre och jag hinner nog
precis somna tills när du ska åka till jobbet

Sjunde natten och sista då är jag matt och längtar
tills imorgon natt

Jag förstår inte hur du orkar  - det värsta är att jag glömmer av mig ibland och blir irreterad på dig för att du är trött ...

Älskar dig mitt hjärta



//eVis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte min mening och glöma bort dig älskling.. Men du vet ju hur den där studien visade hur en nattjobbares hjärna funkar efter ett par dagar..:-) puss på dig min älskade

Du o jag för alltid

/N

2008-11-05 @ 16:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0