Helgen ...

Jag har städat städat och återigen städat ...veckorna som gått har jag ju inte hunnit göra någonting alls så nu har vi fått det fint igen.

I fredags hade stordottern två kompisar som sov över och de fnittra, snacka och smsa hela kvällen.

I lördags hade lilldottern sin bästa vän o sov över och de sjöng singstar, fnittra och snacka hela kvällen.

Hjärtat fyller år i morgon så igår var hans syskon med respektive och barn, föräldrar och farfar hos oss och firade hans födelsedag. Mina föräldrar kom oxå och firade honom med lite fika.

Hjärtats farfar är en så himla mysig farbror, han sitter bara o njuter av röster och rörelserna när han kommer o hälsar på.
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska lägga upp veckan ...som e kvar ... för vi åker ju på torsdag morgon!!





//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0