Jag har bokat

tvättstugan för om i fall att det behövs tvättas något så kan jag ju göra det då... packning som gäller ikväll. Men jag skulle ju behöva en ny bikini - får fixa det först ...

vad mer ...

Täby C ....
*Stadium
*Intersport
*Lindex
*Twillfit
borde hitta en bikiniöverdel någonstans där i alla fall

Apoteket
*Dimor
*Allergitabletter
*Alvedon
*Nässpray

Sen tror jag att jag har resten hemma som jag kommer eventuellt behöva ha med mig ... mamma o pappa brukar ta med sig sin perkulator så då är ju morgon o kväll räddade ...

Nu börjar resfebern faktisk komma

//eVis

Kommentarer
Postat av: tant t

Jag lyckades tappa mina bikinitrosor i Mälaren i somras...så jag måste osså hitta nytt innan resan i februari. Har du något bra tips? Kram kram

2008-11-25 @ 20:45:16
URL: http://tanttrapporterar.blogspot.com/
Postat av: eVis eVis

Faktum är att jag hittade bara en överdel - det var det jag behövde oxå så det passade väldigt bra. Men jag hittade den på Triumph´s egen butik i Täby. Jag har så pass udda mått så jag hittade inget i någon annan butik tyvärr. Priserna är ju BETYDLIGT högre i dem butiker som jag måste gå.

2008-11-25 @ 20:54:11
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0