Måndag...

Efter en dag på jobbet åker jag hem o hämtar familjen förutom lilldottern som är kvar på skolan. Vi ska på utvecklingssamtal för lilldottern. Efter det ska vi till skoaffären och byta lilldotterns skor som redan har gått sönder.

Vi får för det första sitta o vänta i skolan i en halvtimme för att tidigare samtal med läraren har dragit ut på tiden, samtalet går bra och jag känner verkligen att lilldottern har fått en riktigt bra lärare - tror att det kan vara viktigt för henne att ha honom resten av skoltiden i denna skola. Det innebär att vi kanske inte ska tacka ja till musikskolan om hon får en plats....måste tänkas igenom läääänge.

Efter samtalet åker vi så mot Veddesta - träffar min pappa där och går in i butien o fixar med skorna. Pappa bjuder hem oss till dem på middag. Han åker o hämtar mamma som är på gympa.

Vi har en mysig kväll med mina föräldrar hela familjen och sitter och pratar mycket om Egyptenresan och massa annat - det var längesedan som vi kunde göra det, har bara varit massa annat som ska firas eller så har bror me familj alltid varit med.

Hem o får ungarna i säng och jag o hjärtat ska titta på film - jag somnar för det är nog en av de sämre filmer jag ens börjat att se på länge. Mark Wahlberg har börjat tappa fotfästet i sina val om roller känns det som - the Happening var inte bra och nu denna Max Payne - tror inte ens att jag vill se klart den....*suck*

//eVis

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad härligt ni åker verkligen snart..

2008-11-25 @ 10:59:33
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0