Söndagen...Fars dag..!!

Vaknar  vid niotiden och äter en lugn och skön frukost tillsammans med tjejerna sen åker jag och lilldottern till badmintontältet för att anmäla henne till grupperna som hon vill delta i. Det är dessutom träning idag.

Lilldottern gör väldigt bra ifrån sig på träningen och jag blir glatt överraskad när jag ser hur hon lyser och verkligen tycker att det är roligt. Gruppen är på ca 15 st, lilldottern är ensam tjej och jag tror att det är bra för henne.

Efter badmintonträningen åker vi hem och jag börjar städ, och tjejerna rensar upp i sina rum så jag kan städa där oxå - det går väldigt lätt denna gång eftersom det inte har hunnit bli så himla stökigt för dem denna gång.

Jag fixar pannkakor till lunch och hjärtat kommer upp och får ta den första pannkakan eftersom det är fars dag =)

Efter lunchen byter stordottern om och vi andra klär oss lite varmt för snart är det dags för att åka till Stuvsta för att spela match. Stordotterns kompis M kommer till oss för att få skjuts dit.

Matchen går otroligt dåligt, trots att stordottern själv gör ett mål. Riktigt snyggt mål dessutom, hon dribblar och får stor press på sig av motståndarna - till den mängd att hon skriker - släpp min tröja - till motståndaren. De förlorar matchen med 3-2 vilket känns rättvist - de andra hade en tanke bakom varje passning precis så som de själva spelade igår.

Nu har vi varit på kalas och firat hjärtats bror och brorson! Sitter och tittar på det avskyvärt dåliga men ändå vidrigt intressant programmet I Sanningens Ögoncblick.

I morgon blir det kurs hela dagen och sedan utvecklingssamtal me stordotterns mentor ... ha det gott ..


Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

Du har blivit utmanad :-)

2008-11-13 @ 12:23:21
URL: http://lise-lott74.spaces.live.com
Postat av: Ulrika

Hej på dig!!



Du har blivit utmanad av mig med;)

2008-11-14 @ 10:22:44
URL: http://vagskalet.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0