- FARMOR !! Arvid har kommit ...

När jag kom till jobbet i morse så ringde min mor o berättade att min kusin C har äntligen fått sin ARVID. Han bestämde sig för att till oss på min farmors (min kusins mormor) födelsedag av alla dagar ... snacka om mystiskt.

Älskade Farmor på din dag kommer så din dotter-dotter-son

ÅÅÅ jag är så lycklig och samtidigt känns det som om gråten sitter i halsen och jag saknar min farmor såååå mycket och längtar efter att få se den lille och krama på C och R som är stolta föräldrar.










Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag sa ju att han skulle komma på den dagen (tänk om folk bara lyssnade på mig nån gång) ;)

Förstår vad du menar med gråten i halsen, så jag känner med faktiskt.

Kram Cissi

2008-10-05 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0