Bra mellanmål...

Jag träffade för massor av år sedan hjärtats lagledare i fotboll från Chile - Louie - hans fru hade bakat chilenska piroger och jag vart förälskad. Jag har haft en tanke om att försöka baka ett gäng o frysa för att tjejerna ska ha ett lätt och bra mellanmål att ta fram när det behövs.

Så idag då när jag är hemma o övervakar min host-skällande dotter med falsk krupp så bakar jag Chilinska Piroger, utan russin.

Ska bli gott hoppas jag - första försöket - så man vet ju inte resultatet än.

//eVis

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack för tips :-) Det som var så lustigt med ditt tips var att det var precis vad jag tänkte köpa om jag inte kom på nåt annat hi hi ... En Moet&Chandon och 2 glas :-)



Kramilikram

2008-10-21 @ 12:16:16
URL: http://ellinorsdagbok.spaces.live.com/
Postat av: tant t

Lägg GÄRNA upp receptet! Jag älskat alla slags piroger...nam ;)

2008-10-21 @ 20:33:50
URL: http://tanttrapporterar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0