Fotbollsträning igår kväll...

Hade hand om fotbollsträningen tillsammans med min favorit ledare *not* och det gick faktiskt förvånandesvärt bra! jag är själv alldeles häpen - det kan ha varit för att han var med ena gruppen tjejer och jag med den andra haha

Skämt osidå. Träningen var superbra, han tog hand om uppvärmningen och sedan delade vi upp oss på två, min grupp körde väggspel och sedan passningar och skott ALLT i en övning. Tjejerna hajade ganska snabbt och de fick igång spelet otroligt bra. Jag personligen tror att detta är superviktigt för dem för då får de upp ögonen, de klarar att föra bollen och sedan även avslut.

Vi avsluta med match de sista 30 min - lite många spelare på planen men det är ok för en del är ju inte lika aktiva som en del andra.  MATCHEN SPELADE DE SUPER BRA!! hade ett helt enkelt grymt passningsspel och en del bra avslut - träning ger färdighet ;-)

Möte med de två ledare som inte var med på träningen nere hos vår sponsor - Rösjö Pizzeria - tog en kaffe.  Sen hem o mys me hjärtat.



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0