Frost - skrapa rutorna ...

Det är så skönt att slippa ha problemet med att skrapa rutorna på morgonen. Jag går till bussen, sätter mig i en varm buss och låter chauffören ta mig dit jag ska.

Jag behöver inte skrapa rutorna, jag behöver inte vänta på att bilen ska bli imfri inuti så att man ser nåt ut när man ska köra, jag behöver inte sitta på helspänn o undra om bilen bakom mig ska köra in i mig för att han inte håller avståndet och det kan ju vara halt på vägen och jag behöver inte leta efter en parkering eller få böter för att jag parkerar fel.

Hrm SL är bra trots sina små brister ibland - dem står jag gärna ut med istället för varjedagsproblemen här ovan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0