Gubb j-el att skrika

Jag får ju inte ens ha min mobil med ljud på o så sitter han inne i ett konferansrum och hörs i hela j-la korridoren ändå. Spö skulle han ha för att han stör oss.
 
*galen*

Vissa människor vet inte vad ordet hänsyn betyder. Att barn lär sig och utforskar gränser och ändå komma undan det är naturligt - men när en vuxen människa börjar hålla på med samma stil då blir jag fanimej vansinnig. IDIOT

Jag sitter alltså med min dörr stängd till mitt rum och spelar Katy Perry och tvingas att höra på den fan ändå ...







Nu måste jag få tillbaka min kreativitet och släppa den gubbj-eln


//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

hej, Kanske uttryckte mej luddigt, min son vill inte ha nåt möte för han tycker det är för sent

och där förstår jag honom , det har gått för långt.

Egentligen så skulle det bästa för alla eleverna på

skolan som har den här läraren vara att hon blev omplaserad.Eleverna tycker att hon är elak, vilket inte är ok tycker jag. ( ungarna överdriver i bland och är sura på lärare men det brukar ju gå över, men det här är nåt helt annat). Gå vidare kommer jag att göra i alla fall.

Tack för dina inlägg

annika

2008-10-17 @ 11:24:53
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det var føretaget osm gjort fel, och sændt den dit før att hon va folkbokførd dær. haha.. så jævla kul ! =)

2008-10-17 @ 14:33:03
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: tant t

Nu blir jag sååå nyfiken på att få veta vem du skrev så fint om?!

2008-10-17 @ 19:27:59
URL: http://tanttrapporterar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0