Hektiska kvällar?

Jag tror att det är så att mina kvällar är hyfsat hektiska - kom fram till det nu på morgonen då jag ser över min blogg och ser att jag som oftast skriver i rubriken "igår"....betyder ju att jag inte hinner skriva samma kväll/dag. *suck*

Så här ser mina kvällar ur om inget oförutsägbart som föräldrarmöte för någon skola eller aktivitet

Måndag - jobbar 8-17 + egen träning 18-20, Stordottern + hjärtat träning 17-19, lilldottern ensam hemma

Tisdag - jobar 8-17 Lilldottern + jag fotbollsträning 18:30 -20:00 Stordottern akademiträning 17-19

Onsdag - jobbar 8-17 + egen träning

Torsdag - jobbar 8-17, Stordottern + hjärtat träning 18-20, jag tvättar eller städar

Fredag - jobbar 8-17 Idol o en annan massa skit på tvn

Jag bokar träffar med mina vänner...som i fredags då bokade jag med lillyster för att vi skulle kunna umgås ... det är sjukt?! Spontaniteten  är helt borta -----heeeeelt borta

Just nu är helgerna ok, annars under St:Eriks cupen då är det galet - upp 7 på morron för att sticka på samling och spela matcher ALLA helger .... nu är det uppehåll så det blir bara landet o njuta av att vara lediga.

gnäller jag eller är det hektiskt ?



//eVis

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag tycker det låter väldans hektiskt! Tur du snart ska få komma på semester, det gör dig säkerligen gott. tack för ditt stöd Evis och jag tror faktiskt verkligen (på riktigt)att jag är en bra bit kommen nu. kram på dig och ha en bra torsdag!

/Anne

2008-10-16 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0