Igår hände mycket o samtidigt ingenting ...

Efter att jag kommit hem från jobbet så satt jag och lilldottern o bara slappa i soffan, supermysigt - känns inte som att vi har gjort det på evigheter. Numera har jag ingenting som händer på torsdagskvällarna så det kommer att bli fler sånna här kvällar hoppas jag.

Vi åt inget förrän stordottern och hjärtat kom hem från sin träning, det blev kulinariskt nog köttbullar, pasta och grönsallad. Efter middagen kom fd svåger M hem till oss och drack kaffe - supertrevligt, vi prata massa o sen gick han hem.

Jag hängde tvätten som jag hade satt på när jag kom hem från jobbet och sen hopp i duschen. Hjärtat har börjat raka mina ben vilket jag uppskattar massor eftersom det är såååååå tråkigt att göra själv. Han tycker det är supermysigt och benen blir otroligt lena när han gör det. hihi så det gjorde han igårkväll    TACK <3

Bägge döttrarna var rätt så trötta på kvällen så de hamna i säng rätt enkelt och utan krusiduller - själv gick jag o la mig för att titta på en film .. o den e ju min favvo skådis så jag hoppas.




Kommentarer
Postat av: anne

vad myysig han är!! det är ju precis såna saker man ska göra för varann =)

ha en superduperhelg !!

kramiz

2008-10-10 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0