Måndagkväll - Tisdagmorgon....

Inget blev riktigt som jag tänkt ...

Kvällen blev kaos då det blev krig här hemma och lilldottern skulle behövt vara ensam en timme själv om jag gick o träna - jag hoppa över träningen o vi röjde hennes rum istället. Det blev super fint och vi kastade sammanlagt saker i fyra stora pappkassar och tre plastkassar bara skit alltihop.

Jag fick undan tvätten som stått framme men sen hann jag inte mer.

Lilldotterns falska krupp kommer fram på kvällen och hon får sin medicin - hoppas hon kan sova.

Nja sova har hon nog gjort men det hjälps inte - hon blir hemma - låter som en skällande hund hela tiden och har stora slemklumpar som vill upp i halsen *stackare*

Så idag vabbar jag - kanske kan fixa lilldotterns garderob idag då eftersom den gjorde vi inte igår. Ska se om jag kanske ska se över stordotterns oxå ...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0