Måndagkväll ....

När jag väl kommer hem från jobbet så ska jag förhoppningsvis äta något lite lätt innan träning, kanske hinna slänga undan en massa tvätt som legat i tvättkassarna sedan i torsdags.

Efter det får jag åka ensam till träningen idag eftersom L är förkyld, jaja men jag måste faktiskt!

När jag kommer hem från träningen ska jag hjälpa lilldottern o fixa hennes garderob - den är så stökig igen så hon hittar ingenting. Hrm kanske dags att ta ut en massa som är försmått oxå. Skulle vilja röja ur bägge döttrarnas bokhyllor oxå, de har så mycket struntsaker i dem som vi lika görna kunde slänga o göra plats för annat bra som idag inte har något bra plats... hrm otydlig?

Organisatören eVis


//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0