Morgonmöte på jobbet ....

jaha det började ju inte så bra med min nya livsstil

Värsta huvudvärken när jag vaknade i morse så jag försökte sova en stund till och gick upp lite senare. Gjorde mig klar för att äta och slängde i mig lite frukost en knäckesmörgås me leverpastej och ett stort glas grönt te utan någonting i.

Tar bilen till jobbet eftersom jag inte har köpt nåt nytt busskort och kommer alltså lite senare till jobbet. Vi har ett inplanerat möte på morron som jag hade glömt bort och där bjuds på smörgås ... gaa min mage skriker.

Tar en grov fralla me sallad, tomat, gurka och skinka och ett glas grönt te -rent

jaja va fan

Igår var det vikarie på Aerobic konditionen o det kändes helt meningslöst att gå på det passet - tänkte gå en timme ikväll medans tvätten håller på.

//eVis

Kommentarer
Postat av: Sara

Grönt thé är asbra sålänge du inte har något i det som du säger. Det ökar dessutom förbränningen massor, men det vet du säkert.

2008-10-16 @ 18:02:22
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0