Ny dag på jobbet ....

Massor av mail - men ändå inte så jag känner mig överstressad. Äter frukost på jobbet eftersom alla andra tre hemma ligger och snusar i sina sängar när jag går. Det är höstlov och hjärtat har ledig vecka.

Det är fantastiskt väder ute så jag hoppas att de hittar på nåt roligt och njuter av solen - speciellt hjärtat som får så lite ljus den veckan han jobbar nu när det är höst och mörkt tidigt.

Jag kommer att jobba måndag, torsdag och fredag denna vecka - resten av veckan är jag på seminarium med min största kund. Det ska bli både roligt och spännande, vi är totalt 12 st från Europa som kommer att träffas, diskutera, lära oss och ha massor av trevligt ihop. Vi ska bla vara på Castellet i Vaxholm - där har jag aldrig varit även fast jag bor nära och jag har gjort det de senaste 14 åren.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0