Okända idoler ...

Jag tror att det finns mycket att lära sig av varandra, det är något jag alltid kommer att hålla fast vid. Jag ser bloggvärlden som en godisaffär av intryck och nya erfarenheter. 

Jag har nu hittar en blogg som jag definitivt kommer att följa och jag rekomenderar fler att göra det.

Honsa Hansa

Det är en blogg som har blivit ett pars möjlighet till förståelse till hur olika deras världar är - hur olika de uppfattar saker, miljöer och värderingar men samtidigt som de ska kunna leva som en familj med hund och barn.

O om honsa/hansa läser detta - ni är mina okända idoler ...
kram

//eVis

Kommentarer
Postat av: Hon

du verkar va en smart brud. (Inte med tanke på ditt bloggval ;) ) Bloggvärlden är som en godispåse precis som du sa. man måste väla ut de bitarna man tycker bäst om. Men förstår inte bloggkoll. Ikonen kommer inte upp på sidan efter att jag klistrade in koden? Tack ändå för hjälpen! Smile on!! /Hon

2008-10-14 @ 19:48:34
URL: http://honsahansa.blogg.se/
Postat av: han

jag tycker hon e smart för hon e på min sida=) haha nej jag bara skoja, jag gillar henne för hon gillar oss. första gången jag va inne här så trodde jag att min blogg hade lurat mig för vi har typ samma rubrik ang den dära söndagsmiddan.



gonatt

2008-10-15 @ 02:05:00
URL: http://honsahansa.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Jag har inte valt någons sida ... o tänker nog inte göra det heller - ni ska nog få både ris o ros bägge två =)



Jag försöker och försöker att göra om denna blogg till min egen stil men det vill sig f-n inte och jag blir så frustrerad snart !!! galen till o me

2008-10-15 @ 14:11:22
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0