Panik trögt ...

Vet itne vad som är fel men nu är det panik trögt på nätet och dessutom så kommer inte mitt kusinbarn .... Kusin C har gått över tiden och vi vill att lilleman ska komma nu.

Jag o hjärtat har sagt att vi tycker han ska heta ARVID

Kusin C o hennes hjärtat kommer inte alls överens om vad lilleman ska hete, de namn som varit på tapeten är Valton, Eddie och sen var det nåt mer som jag inte minns längre ...

Jag ska snart till S-hamn o då kommer förhoppningsvis lilleman att vara hemma och må gott. Jag hoppas innerligt att jag får komma och hälsa på hos kusin C då och att de orkar med besök från oss för jag längtar så efter att få hålla och snusa på den lille ....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0