Pizza och vin kväll me lillyster ....

Ikväll kommer "lillyster" till oss och ska mysa.

Vi startade en tradition när jag bodde ensam att hon kom över och vi bakade en pizza med massor av ost och massor av vitök och sen drack vi vin, pratade massor och bara hade mysigt.

Ikväll ska vi göra det igen ... det var hundra år sedan och det ska verkligen bli härligt ... lillyster har ju träffat pojke så nu är både jag och hon upptagen med massa hela tiden, förut var det bara jag som hade massa måsten ... så gla för lillyster ...

Upptäcker till min förskräckelse att jag inte har några aktuella kort ens en gång så det får bli uppdatering efter ikväll ...



Kommentarer
Postat av: Orchidee

Hej,vännen tack.

Jo jag har pratat med dom å även soc men dom har inga stöd fam att erbjuda till oss. Ska försöka se om vi kan få lss.

Hoppas det är bra med dig, trivs du bra här på denna blogg?

2008-10-10 @ 12:39:36
Postat av: tant t

Ha en underbar och mysig kväll! Kram på're

2008-10-10 @ 13:08:57
URL: http://tanttrapporterar.blogspot.com/
Postat av: Orchidee

Ja det är tänkt att vi ska söka det till sonen med adhd. Det är en med personlig hjälp, inte bara i skolan utan även hemma, om vi vill fara bort och vill ha sonen med oss så kan den personen oxå följa med för att hjälpa till, eller om han är sjuk så kommer den personen hem och ä med sonen iställe.

Man kan få visst många tim/v som man då kan lägga, tex när han ä i skolan och 2 kvällar.

LSS står för lag om stöd å service till funktionshindrade, men det kan va lite svårt å få till adhd barn.Men man kan ju försöka.

2008-10-10 @ 13:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0