Tjejernas Farmor ringde...

För att höra att vi mådde bra.

Det är rätt lustigt, vi bor ca 10 min med bil ifrån varandra och vi ses nästan bara om vi åker över för att fika eller bara för att hälsa på. Sen kan hon ringa haha o säga det vara så längesen vi sågs och jag måste ju få höra hur ni mår.

Vi pratade i säkert en halvtimme, det är mysigt att ha en skön o avslappnad relation till svärmor.

De hade varit och tittat på en lägenhet - vilken i ordningen vet jag inte, men det var nog något fel på den här oxå. Sen är det ju inte direkt läge att sälja villan nu, så de avvaktar lite till

känner ni ironin i mitt inlägg ...

hihi

Jag önska att de kunde sälja snart - självklart ska de göra det när det är läge säger inget om det. Jag önskar att de skulle få ett skönt och avkopplande, men ändå händelserikt pensionärsliv tillsammans utan massa skvaller och "byasnack", det snacket har redan satt sina sorgsna spår hos dem bägge, de är dem inte värda.


Puss på er mina svärisar .... jag älskar er







Kommentarer
Postat av: tant t

Hälsa svärmor (det var länge sedan jag såg henne...oxå :)

2008-10-02 @ 09:33:05
URL: http://tanttrapporterar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0