Trots falsk krupp ....

så åker vi till landet.

Jag har längtat så fruktansvärt efter att få komma upp till landet och njuta av det lugn som råder.

Bonus är ju att kusin C och R har fått en son för tre veckor sedan och honom ska jag få träffa för första gången =) ska bli mysigt.

Tidigare idag drog lilldottern ut en av sina förmodligen sista mjölktänder ...hon fick en otrolig kick och sprang omkring o tjoa o tjimma...haha.

Idag har vi fixat det sista inför avfärden och just i skivandes stund står två kladdkakor i ugnen - en som vi ska ta med oss och en som vi lämnar till hjärtat och stordottern som de ska få njuta av i helgen.

Vid tre ska vi hämta min mamma och sen bär det av.



//eVis

Kommentarer
Postat av: anne

nne

2008-10-24 @ 17:29:22
Postat av: anne

sorry! blev lite fel där först...

du har rätt men jag har svårt att klappa mig själv på ryggen då och då. Men terapin gör verkligen framsteg, oerhörda!



Kramar kramar



Anne

2008-10-24 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0