Tvättstugan - all ära ...

Visst jag har en egen tvättmaskin i lägenheten - en liten toppmatad smal sak, den har jag som backup, reserv eller akutmaskin.

Men jösses så skönt det är med tvättstugan! Man slänger in all tvätt i de fyra maskiner som man bokat, programet tar ca 45 min. Dessutom så bokar jag alltid grovmaskinen så tvättar jag handdukar och lakan i den - den sväljer ju typ 10 kg tvätt hihi =)

Om jag bokar hela tvättstugan så har jag alltså 4 vanliga maskiner + grovtvättmaskinen, jag har 3 torkskåp och två torktumlare.

Min tvätt är klar på 2 timmar ...torr och vikt. Lite skillnad mot om jag bara skulle använda  min toppmatade som det knappt går ner tre par jeans i.

Så skönt!!


//eVis




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0