Aerobic Konditionspasset i gårkväll ...

Börjar me att L kommer o hämtar mig, jag kräks ut lite om min otroligt trevliga tränarekollega som skickat mysiga (not) mail till mig idag...så då var det avklarat. Vi ska parkera utanför gymmet och L håller att köra in i bilen bredvids dörr som står öppen. Inte en människa i närheten, det ligger glasögon, väskor o kassar i bilen men den är öppen ....hrm jag ringer polisen.

Polisen säger att de ska försöka få tag på ägaren o jag stänger bildörren. För säkerhetsskull med ärmen för jag vill inte lämna några fingeravtryck om den är stulen ...hehe - jag har nog sett för mycket på CSI. Säger till killarna i receptionen på gymmet o de tar reg nr o lite uppgifter så de kan gå ut i högtalarsystemet o säga till om att bilen står olåst.

Nu till passet !!!!
Älskade älskade älskade K, det finns ett par instruktörer som jag bara beundrar för deras energi, utstrålning och härliga personlighet. Idag innan vi ska köra igång så säger K precis det som jag behöver höra idag.

- Här släpper vi allt, glömmer all skit som händer under dagen, allt som borde göras osv DETTA är din timme!!! nu kör vi!

Jag har så kul så jag glömmer bort att jag blir trött - musiken var så där idag, men det spelar ingen roll när man ser K bara köra gärnet och ler och ser så förbannat uppmuntrande ut. Det går att vrida ur mina kläder efter passet - o det känns som om jag, hela jag är överhettad. Sitter en stund efter duschen i bastun och bara njuter.

När jag kommer hem är jag så trött att jag går o lägger mig vid halvtio tiden på kvällen, slumrar mig igenom So you Think You can Dance och sen somnar jag.

såååååååå skönt !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0