eVis

Jag har ju inte gjort någon närmare presentation här ännu ... tänkte kanske att det var dags då.

Två barns mamma, sambo med hjärtat sedan ett gäng år tillbaka - vi har hängt ihop till och från sedan jag var 17 år. Nu är jag 33 år och han är 36 år.

Har en lilldotter som är 9 år - hetlevrad tjej med mycket hjärta och mycket åsikter.
Har en stordotter som är 12 år - lugn och avvaktande tjej med mycket hjärta och mycket funderingar.

Bägge döttrarna spelar fotboll i varsitt lag - jag tränar lilldotterns lag och hjärtat tränar stordotterns lag, så vi är en fotbollsfamilj kan man säga. Är det inte matcher i St:Eriks cupen så är det helgcuper eller liknande.

Jag är uppvuxen med en findlandssvensk mamma, hälsingepappa och en storebror. Fram tills jag flyttade hemifrån bodde jag i en Nordvästlig förort och sedan flyttade jag till en mer Nordostlig förort till Stockholm. Jag jobbar ganska nära hemma och spenderar väl total kanske 1 timme om dagen på de lokala kommunikationsmedlena, något jag idag finner ganska avslappnande.

Min bästa vän L och jag försöker så gott vi kan att träna 3 ggr i veckan på gym, vi har hållt på nu i snart 2 år. Det blir inte varje vecka vi får till 3 ggr men det händer. Vi har vår terapi för varandra i bastun efter passen och det är då vi snackar skit om allt och alla för att få tömma oss på massa dålig energi. Det har gått så långt att vi har abstinens efter varandra om vi inte setts på länge - en härlig känsla för en vän.

Jag är en rättfram, öppen och som oftast glad tjej - man kan fråga mig allt och som jag säger till mina tjejer.

- är man inte beredd på både ett negativt så väl som ett positivt svar så ska man inte ställa en fråga.


thats me
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0