Idel förluster idag....

Bägge döttrarna har spelat match idag och bägge mötte Djursholm. Förluster för båda lagen/döttrarna och det är sura sura miner här hemma...

Jag börjar bli förkyld och känner mig tjock i halsen, nacken och näsan. Hoppas på att det är så här o inge mer ...orkar inte vara sjuk.

Ikväll ska jag o hjärtat dricka vin och äta osten som jag köpte på jobbet ...vinet har stått framme i en timme och osten i två timmar ...mums. Ska bara hämta lilldottern först som är hos en lagkamrat och fnissar.

Ha en skön söndag










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Evis....

Förlåt mitt sena svar,

men jag har försökt kolla vad du kan tänkas mena med din förklaring till vad du ville ha i din signatur. :|....

Tyvärr så fattar jag inte vad du menar med din beskrivning :D



Hur som helst så hoppas jag att du får en fin vecka och att din helg var bra.

kram

2008-09-29 @ 06:35:57
URL: http://disadotspot.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0