Muskelstep passet igår ...

Usch vad dåligt det gick igår på passet. Jag hann inte äta annat än en banan innan träningen så jag hade ingen som helst ork på passet. Det värsta är att passet är så grymt bra men jag pallade inte - hade ingen energi, blir så irreterad på mig själv för jag kan få ut så mycket av detta pass om jag bara vill.

De övningar som K gör med armarna är så härligt mjölksyrande och eftersom det är intervallträning så ligger pulsen i princip på högre takter hela tiden. Jag hinner då inte ner i puls i alla fall.

Lilldottern har lånat min necessär från min träningsväska så jag hade varken shampoo, balsam eller deo med mig ... fick ta tvål till allt - jaja....


På onsdag blir det Aerobicpass igen, det är faktiskt det roligaste just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0