Tatuering - Japansk körsbärsblomma

Jag har tre tatueringar, två som jag fortfarande är nöjd med och en som jag är mindre nöjd med. Jag skulle gärna vilja göra en cover up på den jag är mindre nöjd med men jag vet inte hur bara ... får nog strunta i det.

Jag gjorde den senaste i maj i år (2008) och har redan fått abstinens och vill göra mer ... komplettera den Japanska körsbärsblomman som jag har nu, med koifiskar, kanske en geisha, drake eller nåt annat. Jag är helt såld på det Japanska temat när det gäller tatueringar, det känns som ursprunget på nåt sätt.


Japansk körsbärsblomma

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej hej. Jag funderar själv på att göra en tattuering med körsbärsblommor, men hur lång tid tog det för din att bli klar? Väldigt snygg förresten!

2009-01-13 @ 23:17:51
URL: http://svalenius.blogg.se/
Postat av: mimmi

Hej hej. Jag funderar själv på att göra en tattuering med körsbärsblommor, men hur lång tid tog det för din att bli klar? Väldigt snygg förresten!

2009-01-13 @ 23:18:48
URL: http://svalenius.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Det tog mellan 2-4 timmar, jag minns inte nu längre. Men jag vet att jag var nästan på väg att ge upp på slutet för att det gjorde så ont. Eddie sa åt mig att härda ut - jag kom ju dit för att få smärta så jag skulle bara vara nöjd nu när jag fick det - hahaha ...

2009-01-14 @ 10:11:57
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0