va f-n då ...hatar kedjebrev o skit ....

Men nu har jag fått en utmaning Sara så då är det väl bara att fixa då ..*suck* ;-)

REGLER:
Svara på alla frågorna, utmana 4 personer som ska svara på samma frågor. Lägg sedan ut denna text med svaren på din blogg. Svara sedan till den som utmanade dig.

1. Vilken mat äter du ofta?
pasta av alla olika sorter ...

2. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Kanal 5 eller Tv3

3. Köper du ofta Trisslotter?
Nej, i princip aldrig

4. Var sitter du helst när du bloggar?
I sängen

5. När du är på kalas eller fest, är du den som hjälper till att duka av eller den som sitter kvar och pratar?
Beror självklart på men hjälper oftast till ...men på Noblemiddagen får de duka av själva ;-)

6. I vilket land har du haft din bästa semester?
Alltid Grekland - Lefkas me familjen o Kreta, Korfu me Sandra

Jag utmanar:
Tant T rapporterar
Lise-Lott
Frida
Anne





Kommentarer
Postat av: Frida

Men hallå Eva! Jag gillar inte heller kedjebrev haha :P Svaren står på min blogg nu iaf!

Kram!

2008-09-25 @ 17:57:48
URL: http://fridafranzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0