Halva veckan har gått redan

Det är faktiskt onsdag idag och det innebär ju faktiskt att halva veckan har redan gått, skönt med korta veckor. Kommer ha ett möte med min största kund på fredag och i morgon kommer en representant därifrån hit för att få se hela våran kedja - de har förnyelse av sitt konrtakt med oss om sju månader så det gäller kanske att göra detta bra eller rent av bättre så vi får behålla denna kund.


Idag ska jag / måste jag röja upp ordentligt på skrivbordet eftersom det är upptaget värre framöver - kommer vara borta mycket och det är ju inte direkt någon som tar hand om mitt när jag inte är här ... *suck* men det ska nog gå bra.

By the way - någon som känner en städerska som vill komma hem till mig för en billig peng två ggr i månaden .... är så trött på att städa.

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej gumman,

Den e svart och jag gillar den bäst också faktiskt !

Nej jag känner tyvärr ingen städerska men får du tag i nån tala gärna om för mej , jag skulle vilja ha nån som kom hem och stor städa nån gång i månaden

ha en bra dag! kram kram

2009-04-15 @ 14:13:07
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0