Heavenly Ink - Åkersberga

Jag har gjort två av mina tatueringar hos Heavenly Ink i Åkersberga. Jag har blivit otroligt nöjd varje gång så nu var jag dit igår för jag tänkte se om jag kan få till min dröm om hur jag vill se ut på ryggen ...

Träffade Heavenly Ink´s egen Yoji och kände mig väldigt väl omhändertagen plus att jag fick den service jag verkligen vill ha - där har du gjort bra Jens som fixat nytt ställe och lite mer personal!

Fick en tid hos Yngve för konsultation eftersom Kir tyckte att det förmodligen skulle vara ett tema på mina kommande tatueringar som passar just Yngve. Hittade en tatuering som han gjort tidigare som jag blev smått förälskad i men med lite modifiering så passar den nog mig perfekt ...så den 22/5 kommer jag att träffa Yngve för att gå igenom planen :)

så pirrigt ....skulle vara roligt o ha gjort en del av det innan sommaren ... får se om Yngve har tid för det  :)


//eVis

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härligt med tatueringar.. :)

2009-05-08 @ 16:00:47
URL: http://amoorciita.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Härligt med tatueringar.. :)





www.amoorciita.blogg.se

2009-05-08 @ 16:10:09
URL: http://amoorciita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0