igår och idag ...

Igår var jag o L på ett Aerobic dans pass - jag vart mer svettig i solariet efter än under själva passet, vilket säger allt om hur det var.

Idag har jag varit på kurs i stan hela dagen, vilket jag även kommer att vara i morgon,  onsdag och torsdag. Det är superkul att träffa alla människor och få gå på föreläsningar, problemet är bara att jag alltid blir så osäker på vilket som är viktigt att anteckna och inte. Vi kommer ju att få göra tenta på detta och tentan är grundad på föreläsningarna eftersom i denna kurs har vi ingen bok att läsa ... gaaaa jaja jag hoppas på att det kommer att gå bra..

Ikväll har jag vaxat det sista på mina egna ben eftersom vaxet inte räckte till helt o hållet igår.

Nu ska jag sova för i morgon blir en tuff dag ..

Kram
//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0