Kort kursdag

Det vart bara två föreläsare idag - sen hemgång. Kursen har varit lite trist på så sätt att den föreläsare som jag såg mest fram att få höra inte kom pga sjukdom, så klart inget man kan göra nåt åt. Men trist ändå!!

Åkte hem i det fina vädret och satte mig i solen utanför Täby C och väntade på att hjärtat skulle komma och hålla mig sällskap. Lilldottern är hos en kompis och kommer inte hem förrän senare ikväll och snart ska stordottern åka på träning tillsammans med hjärtat.

Själv ska jag träna ett Aerobic konditonspass idag, jag vet inte ännu ifall L kommer med eller inte men jag SKA åka o träna själv om inte annat - jag måste ju lära mig att komma iväg ensam någon gång?!!!

Nu får jag helt plötsligt en timme helt ensam - känns alltid lika konstigt, tur jag har som har en tvätt att hänga :) hihihi

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0