Kursat på dagen o tränat på kvällen

Idag var kursen lite seg - först var det en lugn skön man som hade första föreläsningen, han var nog en van föreläsare för det fanns inte en nervös partikel i honom. Sen kom en tjej/dam som var seg/svamlande men fick fram sitt budskap om på ett långsammare sätt. Sist men inte minst hade vi en supersvamlig dam som förmodligen dessutom inte var någon van föreläsaren - det nästan blommade rött på halsen på henne och jag tyckte synd om henne, hennes ämne var väldigt likt det som vi tidigare hade fått höra om från vår första föreläsare och det var nog hennes räddning.

Lunch idag var rena katastrofen. Sist när jag var o kursade i samma lokaler så levde jag på Cesarsallad, hrm den finns kvar och jag tog den igår, men så tänkte jag idag att jag skulle vara lite modig och prova på något annat. Vilken miss, fick något som smakade blomma - diskmedel, tror det är koriander som jag inte riktigt uppskattar. Rätten hette BI BIP BAM?? att jag ens tänkte på att gå utanför min egen säkerhetszon ... - klantigt.

Fick ont i magen o det ville inte släppa för resten av dagen - åkte hem o fick i mig lite middag, ingen skillnad, fortfarande ont i magen.

L kom o hämta mig och jag skulle få prova på Functional Moves, som tur är är det en instruktör som jag känner och gillar så jag frågar om hur jag ska göra med min axel - hon säger att hon ska funder och så ses vi senare. Precis innan vi ska gå in i salen så mimar hon till mig att hon ändrade hela klassen för min axel ... - men jösses !! hihi ok ...detta ska bli intressant tänkte jag.  Faktum är att passet är både roligt och krävande - mycket roligt, jag kan mycket väl tänka mig att fortsätta på det ...hrm...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0