Lammet, Grisen - och jag känner mig som en KO!!

Efter en helt underbar heldag i skidbacken kom vi hem till stugan och det var på plats med lite avkoppling. Hjärtat har testat att köra två åk, vilket gick alldeles strålande!! Så himla glad för hans skull att han fixat att krossa ytterligare en kraftig barriär. Tog en del kort som jag kommer att lägga ut när vi kommer hem.

Lilldottern och jag fick tillfälle att bada i jaccuzzin i går eftermiddag, bland det skönaste och välbehövligaste efter en heldag I backen.

Pappa E och mamma E hade beställt bord på Lammer & Grisen, en superhärlig krog med ett kök utan desslike. Maten var underbar, servisen trevlig och kvick. Dessutom har dem tänkt till och fixat ett spel och lekrum för alla otåligsa barn som har myror i hela kroppen.

Tack Familjen E för en grym helg och nästa sväng kanske vi kan njuta av Hälsinge tillsammans med Familjen LB
 
//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0