Marley & Me

Tittade på det senaste av Owen Wilson och Jennifer Aniston tillsammans - Marley & Me - var väl så där. Ursäkta att jag skriver detta men det kändes som en ren återhämtningsfilm för Owen, han har ju haft det lite tufft de senaste åren och jag kan väl tycka att han gör en bra insats - men inte den bästa jag sett honom göra. Han är inte helt trovärdig i den roll han fått. Jennifer är som vanligt sockersöt och offrar sig för ett högre ändamål. Helylle ..!!

nja den får inte se-på-bio-betyget men helt klart värd att vänta på tills den går att hyra ...



//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

God morgon gumman, kul jag och Flisan såg också Marley and me i går och flisan grät floder så hon älskade den!!! Hoppas du får en bra dag i dag med mycket sol och värme!kram

2009-04-01 @ 10:20:57
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

God morgon gumman, kul jag och Flisan såg också Marley and me i går och flisan grät floder så hon älskade den!!! Hoppas du får en bra dag i dag med mycket sol och värme!kram

2009-04-01 @ 10:21:20
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: P

Hello! =) Vad ska du tatuera för nått då? Hoppas att allt är bra med dig! //P

2009-04-01 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0