Nagelfix ...

Direkt efter jobbet åkte jag hem och hämtade lilldottern o sen iväg för att fixa mina naglar - dealen var att hon skulle göra sina läsläxa undertiden. Yeah right !! haha lilldottern var så superintresserad så hon "hann" inte göra någon läsläxa alls :)

Wirge som gör mina naglar är helt underbart trevlig och duktig, noggrann är hon dessutom. Wirge lät lilldottern titta på alla stickers och pärlor mm som hon hade för att göra lite roligare skulpteringar. Sen ur det blå säger Wirge att hon kan fixa lilldotterns naglar efter mig *ler* Själv fick jag brunt glitter som fransk manikyr ... me like, det glittarar i guld och svart :)




//eVis

Kommentarer
Postat av: Fina

Guud vad mysigt, jag vill också ha sånna där naglar!! :O Ska spara lite pengar och så ska jag gå och fixa de :D<3.

Saknar er pussar och kramar

2009-04-17 @ 11:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0