Nu börjar här gå trögt...

...dagen borde vara slut nu - har fått massor gjort och känner mig nöjd, då kan väl jag gå hem *hihi*  ska faktiskt gå om 50 min för då har jag gjort mina timmar gott o väl.

Hem och starta tvätten som jag förberett i morse för att sedan hänga den när jag kommer hem efter träningen ikväll.

Ikväll är det Functional Moves som gäller - när jag körde det sist så hittade jag muskler på ställen där jag inte ens trodde det fanns muskler *ler helt underbart att ha träningsvärk igen. Så jag hoppas att det blir minst lika bra ikväll.




Annars är jag gräsänklilng ikväll igen, ikväll ska hjärtat till krogen o kolla fotboll med kompisarna hans. Tycker det är superroligt att de är ett gäng som ses över en eller två öl och kollar fotboll, där kan de ju gorma hur de vill utan att de stör någon av oss ... så det är ju en vinn vinn situation för alla :)

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0