Ny jacka ?!

En kompis skicka sms igår och fråga om jag var intresserad av att köpa två jackor av henne, den ena har jag redan själv men den andra har jag inte - har tittat på den tidigare och då hon nu har en som hon inte längre vill ha så tänkte jag passa på för en lite billigare peng oxå. Hon är sjukskriven men skulle höra av sig när hon är i närheten så kan jag prova den och så får vi se om det blir ett köp av eller inte. Det är en vanlig H&M vårjacka så det är inget speciellt egentligen.

På morron nu var det lite kyligt men jag är ändå varm nu när jag sitter här o skriver - idag blir det lite kundbesök och fortsätta att försöka röja skrivbordet ... just nu ser det ut så här ... jag vill ju att det ska vara tomt ... jaja vi får se hur det går under dagen ...



 



//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0