Solen skiner över Stockholm

och jag längtar tillbaka till Sälen - jösses så skönt det var att få uppleva AfterSki och gott sällskap under ett gäng dagar. Tack så otroligt mycket för det familjen E.

Jag svävar bort i tankarna hela tiden när jag försöker koncentrera mig på jobbet - jag har fått undan nästan allt som legat och väntat på mig så det känns väldigt bra. I morgon ska jag ta de tungrodda delarna så är det nästan tomt inför nästa veckas kurs. Men det har varit svårt att sitta på stolen framför datorn hela dagen - jag måste komma igång med träningen igen för att slippa ha så mycket kryp i kroppen.

Jag kommer att vara borta från måndag tom torsdag nästa vecka och sitta i skolbänken igen - inget jag riktigt gillar men jag vet ju att jag kommer att få bra resultat av mitt slit inom ett par år. Jag ska inte ge upp ...

Hoppas på att träna på onsdag då jag inte kan på torsdag - ska kolla vad det är för pass på onsdag och försöka övertala L att hänga på. Både hon och jag tycker ju att det är sååå trevligt med våren och att vara utomhus nu när det är så fint och härligt. Men träna bör man annars dör man ?!

//eVis

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad pluggar du för någe då?

2009-04-14 @ 16:46:00
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Vad mysigt ni verkar ha haft det! :) Själv ska jag till Norra Värmland i morgon nästan i Norge, men det blir inga skidor för min del, bara jobb. Ska för övrigt på date om några dagar...håll tummarna för mig.. Kram//P

2009-04-14 @ 18:06:36
Postat av: eVis eVis

Denna gång blir det kursen Ansvarsförsäkring avseende transport och gods :) Det finns en del kurser som jag bör gå för att verkligen få en bättre bild av vad det jag egentligen jobbar med ler och detta är ytterligare ett steg till att komma underfund med det. Finns fler - men jag hoppas att det kanske dröjer lite till innan min chef tycker att jag behöver gå dem oxå, inte för att vara otacksam men jag vill gärna att det ska få sjunka in lite innan jag hoppar på nästa.

2009-04-15 @ 08:33:35
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0