Superlördag

Dagen börjar med att vi åker och tittar på när stordottern spelar match i Sollentuna. Dessvärre blir det en förlust, matchen börjar stenhårt inom de första fem minuterna står det 2-1 till Sollentuna. Matchen slutar 4-1.

Efter matchen åker jag och lilldottern till Stockholm outlet i Barkarby. Hittar inget speciellt, köper bara en hög med hälstrumpor på Puma. Sen vidare till Kappahl, där jag hittar ett par jeans var till tjejerna och lite små söta smycken.

Därifrån åker vi sen till Arninge Centrum, lilldottern ville till Lekit och köpa någon "studslera". Jag går in på Skopunkten och hittar direkt mina sommarskor, ett par vita och ett par svarta. Dessutom så hittar jag ett par "gladiator" skor, som jag letat efter ett tag....köper oxå ett par nya byxor och sen hem. Näe inte riktigt, först till ICA Stop och köper sushi.

Efter maten fixar jag balkongen, sen åker vi till hjätats syster och fikar lite... Vi får se bilder från när hon och hennes sambo var i Thailand. //eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0