Supersöndag

Började med att jag åkte med lilldottern på badmintonträning - det var kallare inne i hallen än vad det var ute ... *ler*

Efter lilldotterns träning åkte vi ner till Tibblevallen för att se Familjen E´s son spela en "derby" match - alla var supertaggade, publik som spelare och ledare. Men det vart förlust för familjen E´s sons slag tyvärr. De hade inte samma go i sig som motståndarna helt enkelt. Hjärtats brorson var oxå där och tittade på matchen så vi åkte till centrum med honom sen för han skulle köpa två nya tröjor. Lilldottern fick spelet när vi var där och jag var hungrig som få - så jag fick oxå spelet och gick därifrån och gick hem.

Kände bara att jag ville vara ute ute ute eftersom det var så fint väder och där satt vi inomhus och jag vet inte vad - blev fel. Gick hem och gjorde mig en liten couscous sallad och tog med mig en filt och bok och gick ner på gården och la mig på gräset och njöt av solen. Där låg jag tills jag skulle iväg och träna.

Körde ett Aerobic konditionspass och det var superroligt - instruktören hade ny musik och ny koreografi, det gjorde susen för mig och min huvudvärk var som bortblåst. La mig i solariumet ett tag och sen även i bastun en stund. Tog en promenad hem och njöt av lugnet och känslan av att vara ensam och ha gjort "ett bra val" ... :)

När jag kommer hem har hjärtat fixat inför vår egen premiärgrillning nere på gården - det är inte så jättefint väder längre men vi njuter - jag lovar - av den grillade maten och av att våren och sommaren är på stormstegsintågande ...

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0