AJ aj skor men acka så snygga de e!!

Idag hade jag planerat sedan igår vad jag skulle ha på mig - jag ska ta hand om en praktikant och ville väl ha tänkt till lite extra. Så här i efterhand så har jag inte tänkt till alls ... tröjan är inge skön, linnet är för urringat, jeansen för små och skorna är definitivt för höga.

Jag är inte den som inte kan gå i högklackat men det är bara det att jag tränade igår och mina lår är inte riktigt vana vid det ännu så när jag går på tå så gör det såååå förbannat ont i mina lår pga träningsvärk så jag vete fan om jag kommer att palla ha skorna på mig hela dagen ... men så måste jag ju det för som sagt så ska det vara en praktikant här idag :)

KUL



//eVis

Kommentarer
Postat av: Anna W

De är snygga i alla fall... :-)

2009-08-28 @ 18:59:16
Postat av: P

Jag skulle inte kunna gå en meter i dem.. ;), men som sagt, fina!

2009-08-29 @ 18:01:44
Postat av: Emma

Heeta! :) Nöjd med veckans träning?!

2009-08-29 @ 23:11:57
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Nu är dem dessutom ingångna :)



Inte alls nöjd med veckans träning, men jag känner inte att jag riktigt kommit igång heller - vill motionera mer. Ska, ska, ska komma igång med promenaderna hem, när jag väl gör det blir det lättare.

2009-08-30 @ 01:24:18
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0