Äntligen !!

Igår efter jobbet tränade jag boxning med M, helt underbart roligt och skönt - helt slut efteråt. Hjärtat kom och hämtade mig på jobbet och vi åkte till T&A för att fika, kanske skulle ätit middag innan men det blev inte så.

Lilldottern var hos polare och så även stordottern - det blev kallabalik när vi kom hem för då visar det sig att lilldottern inte har några hemnycklar och har suttit utanför porten i en halvtimme och väntat, man tycker att det ska väl gå bra - vi hade sagt att vi skulle komma lite senare och att hon fick väl vänta om det var så! Men hon var hysterisk!!

Mitt i allt så börjar hjärtat åka mot fotbollsplanen för där är stordottern och tittar när p-95 har träning - som om jag vill se det som inte ens har ätit middag ännu och har en lilldotter som är halvt hysterisk fortfarande i bilen. Så han blir assne när jag säger det när han väl parkerat utanför fotbollsplanen TROTS att han frågat mig på vägen hem innan om jag ville se träningen och jag redan då sagt NEJ eftersom jag var hungrig och ville äta mat... vad gör jag för fel, är jag otydlig?!

Väl hemma gör jag en ChiliConCarne som jag och lilldottern äter tillsammans och sen lägger jag mig i sängen och tittar på tv tillsammans med henne, min telefon har börjat fungera igen och det är en så enorm lättnad så det känns helt galet!! Vad beroende man har blilvit av mobilen på bara några år. Sjukt!

Dagen har alltså varit 50 % bra och 50 % dålig - men man kanske inte kan begära mer?! Sova fick jag och nu ska jag åka till landet -  om några timmar! Ska bara jobba bort lite papper först.

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0