Dålig sömn leder till filmtittande

Så även denna natt - sista gången jag tittade på klockan var den 03:50 och Lokaltidningen hade kommit in genom brevinkastet och jag hade kissat fyra gånger och även hämtat tidningen och låg nu i sängen och läste den. Innan har jag sett två filmer

Män som hatar kvinnor av Niels Arden Oplev, med bland annat Mihael Nyqvist och Noomi Rapace. Den är helt klart värd att se och jag måste säga att det är bland de första filmer som fångar karaktärerna väldigt bra och även närmiljön gör att det känns troligt och spännande. Tror den gör sig otroligt bra på en biograf!



Sen efter det och jag fortfarande inte kunde somna så såg jag Fighting av Dito Montiel, med bland annat Channing Tatum och Terrence Howard. En typiskt "I have the Amercian dream" film med romantiska inslag. Hyr den på DVD!



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0