Filmdag i sängen ...

Stans huvudvärk vaknade jag med när klockan ringde i morse - maila snabbt kontoret och stanna hemma, somnade om och sov till 12 ...

Spenderade större resterande delen av dagen i sängen - tog en sväng till Täby C för att få mig min latte, hittade även ett par skor på rean men sen orkade jag inte mer och åkte hem och slängde mig i sängen igen.

Filmerna jag sett idag är

Disgrace av Steve Jacobs, med bla John Malkovich - filmen äcklade mig och men fick mig även att fundera utanför min egen säkerhetsram vilket är kittlande. Helt klart en svår film med mycket baktanke och bra budskap, vänta tills den kommer på DVD och hyr den.




Stordottern sover hos H i natt igen eftersom de har tränings igen i morgonbittie som de hade imorse och det är lättare för henne att ta sig dit därifrån, så när hjärtat åkt till jobbet slängde jag och lilldottern på den romantiska komedin 17 again av Burr Steers, med bla Zac Efron och Matthew Perry, Det är en typisk highschoolfilm med en liten twist - roligaste inslagen i filmen står ändå karaktären "Ned" för tillsammans med skolans rektor :) Hyr den när den kommer på DVD.




//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Hoppas du mår bättre:) jag vilar mig lite nu de sista semesterdagarna.. Snart blir det jobb igen.. Kram p

2009-08-11 @ 14:37:06
Postat av: Emma

Jasså filmkväll? Då har du tränat hårt för att förtjäna detta antar jag?! ;) Haha!



Kolla gärna in hos min för lite spinninginspiration, bra komplement till boxningen :-) Puss!

2009-08-16 @ 16:06:32
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0