Första arbetsdagen igår ...

var rätt seg - och händelselös, gjorde mina mail och tömde mitt postfack. Det har varit lugnt under de tre veckor jag har haft semester så jag har inte såå mycket som väntar på att bli fixat. Men det är klart att det finns alltid ärenden som "skriker".

Efter jobbet åkte jag hem - lite skönt o sitta på bussen igen och läsa min bok och koppla av, har alltid tyckt att resa kommunalt är lite av en avkoppling, ett avstamp på dagen. När jag kom hem satt stordottern, hjärtat och H och äter  middag. Vi packar in oss i bilen efter att de ätit klart och åker till Waxholm och tar en glass och kaffe - jag vill inte sitta inne när det är så fint väder ute på eftermiddagen - helst skulle jag vilja åka till en strand och lägga mig och bara lapa sol.

Blir en sen kväll efter att vi har blivit kvar hos familjen E (igen) när vi skulle hämta övernattningsgrejer åt H.

Lilldottern har lämnat sitt rum och balkongen i ett gytter så hon kommer inte få sitt rum städat idag och inte hjärtat tar tag i det på förmiddagen innan Wilaj kommer. Lilldottern har sovit över hos L efter att ha varit på bio.

Jag lyckas knappt somna och hadev supersvårt för att komma upp som imorse. Känner mig sur och grinig så det är väl tur att jag ska gå ner till gymmet på lunchen idag  få ut lite onödiga agritioner.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0