Helgen

Hjärtat kom till mitt jobb med lilldottern i fredags, en timme sitter vi på mitt kontor och kommer på saker som vi har glömt så det var bara att åka hem och komplettera packningen.

Hemma hinner jag och hjärtat bli osams på de 10 min som vi är hemma och så åker vi därifrån - skit skoj!

När vi kommer hem till mina föräldrar så är min pappa hemma och han håller på o packar in i bilen, då vill han att jag ska åka och köpa en antennkabel som vi behöver i stugan - visst det kan jag väl göra, men så när han ska fixa med plånboken så upptäcker han att han har glömt den på sitt jobb (i Hammarby!!) så han åker och hämtar den.

haha vilken bra början det verkar bli på helgen.

Mamma kommer  hem och sen åker vi ! 

Jag har väl inte riktigt greppat hurpass mycket det är som måste göras på landet men här kommer lite bilder så förstår kanske även ni ... jag slet både lördag och söndag så jag var svettigare än ett boxningspass...


  



Lördagen började vi faktiskt med att åka till stan för att shoppa lite - jag hittade ett par jeans och tjejerna fick tre var trosor av mormor. Sen var det DollarS som gällde - massa småkrams och kul hittade vi där.

På söndagen hann vi med att åka in till Strömmingsleken i Söderhamn, lilldottern åkte lite attraktioner och lyckades lura med mig i en som gjorde mig illamående och skakig. Träffade kusin C me familj, de var bakis och skakis så vi stod i skuggan och skakade tillsammans haha.


 



Sen hem o fortsatte med att plocka ut golvet i köket för då hade mor & far tömt köket på kylskåp, spis och diskmaskin ... o så bilresan hem, både jag och lilldottern somnade i baksätet och sov halva resan hem, skönt men ack va ont man får i nacken och ryggen när man ligger som ett gem i baksätet.

Väl hemma och uppackade väskor så gick jag o la mig - hjärtat skulle åka och jobba sååå

ha det var min helg - hur har er sett ut?

//eVis


Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

Men åhhh.. var ni här i helgen? Hoppas ni slapp störtskurarna!!

2009-08-24 @ 11:49:23
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/
Postat av: annika

Hej gumman, Visst e det skönt efteråt när man fått en massa gjort men det e inte lika kul när man står mitt i skiten !! Själva har vi inte fått mycket gjort i helgen men nån helg ibland måste ju va så med!! Ha en bra dag !! kram

2009-08-24 @ 12:36:01
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Liselott - japp, näe vi passade på att elda bjälklag när det regnade, perfekt så slapp vi fylla släpvagnen med skit o ta med hem.



Annika - jo visst, både mor & far sa att vi hunnit med mycket, men det är minst lika mycket och lite till kvar!

2009-08-24 @ 13:14:46
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0