Nya naglar ... pjuh

Vilken dag igår - bordet blev rent, knappt ett papper kvar på bordet och resan till Helsingfors är bokad! Stressar hem för att hinna till Telenor som jag älskar just nu *not* innan jag ska hämta lilldottern på hennes träning.

Jag står o väntar på min tur och klockan tickar iväg, måste sticka - snabbt iväg och hämtar lilldottern fem minuter försent men hon hade inte behövt vänta så länge. Det värsta jag vet är att låta barnen vänta om de ska bli hämtade... Tillbaka till Telenor och står säkert och väntar i 20 min sen är jag tvungen att avbryta och be butiksbiträdet ta mitt ärende sen när han är klar med dem han håller på med eftersom jag måste iväg och telefonen är avstängd!!!! Då börjar kärringfan o tjafsa med mig och säga att de oxå hade väntat i 20 min innan o att jag minsann inte skulle bla bla bla - sa bara att biträdet inte behövde hjälpa mig NU utan kunde göra det när han är klar med dem!! Förstår inte varför folk måste vara så hetska och bittra jämt ....

Snabbt vidare och lämnar lilldottern på någon kompis fotbollsmatch och sen iväg till Wirge för att få mina naglar fixade!! ÅÅååhhh så skönt det ska bli - naglarna är superlånga och jobbiga men dem har hållt suveränt bra denna gång. Wirge är noggran med underarbetet och det gör att kvaliteten är PERFEKt och det gör att det håller läääänge!!

Har ingen förebild men ni får en efterbild i alla fall, det syns inte på bilden men den franska manikyren är med glitter oxå så den är inte helt vanlig (vilket jag tycker är rätt trist).



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0