Nyklippta

Både jag och lilldottern är nyklippta - jag gick till louise P på Djursholms Torg, hon är bäst, har lite lite tider bara men då får man anpassa sig. Fixade bort solblekta toppar och snyggade till hårbotten. Köpte en inpackning som jag ska superanvända på mitt hår nu framöver för att inte slita sönder håret - jag fönar det ju varje dag och det tar på mitt stakars skandinaviska tunna bebishår.

Lilldottern åkte vi med till Kista och klippte henne på Zax, Ricardo hette frisören - superduktig och noggrann, han gjorde exakt som lilldottern ville ha det och hon blev jättenöjd :)

Lilldottern hade haft sin tredje Tävlingsträning och hon har sååå ont i sina smalben just nu, hon växer så det knakar och idag får hon ledigt från träningen - tänkte maila till Boxia och säga de så dem vet.

Kvällen avslutades med "So You Think You Can Dance" jag kan verkligen inte sluta imponeras av hur otroligt duktiga alla dansare är som är med i detta program, och koreograferna sen då, hur hittar man på nya danser vecka efter vecka?!




Wade Robson - Ramalama Bang Ban


//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0